HTML

kdanoblog

Friss topikok

Linkblog

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

disclaimer

Az oldal tartalma minden bizonnyal fikció. (Elvégre ki akarna matematikus lenni...)

Földrengés

2012.09.07. 09:26 kdano

Ja, és amit tegnap kifelejtettem, hogy hétfő hajnalban átéltem életem első földrengését. Valószínűleg erősen segített ebben, hogy nem aludtam túl jól, így felébredtem arra, hogy ring alattam az ágy. Először azt hittem, a fölöttem levő szobában ugrál valaki (bár az sokkal hangosabb lett volna), de aztán úgy döntöttem, hogy csak a föld mozog. Még kicsit elgondolkoztam azon is, hogy most akkor be kéne-e másznom az ágy alá, de gyorsan abbamaradt a mozgás, úgyhogy aludtam tovább.

Ez egyébként arról jutott eszembe, hogy úgy húsz perce megint rengett a föld, ráadásul majdnem ugyanott, ahol pár napja. Sőt, ez most 3,5-ös erősségű volt, ami két tizeddel több, mint a legutóbbi, de én nem éreztem durvábbnak, gondolom mert még nem feküdtem be az ágyba, hanem épp a fürdőszobából jöttem ki. Úgyhogy leginkább az tűnt fel, hogy ropog a kád/zuhanyzó kombóm ajtaja.

Na de most már tényleg ideje aludni.

Szólj hozzá!

Címkék: amerika

A bejegyzés trackback címe:

https://kdano.blog.hu/api/trackback/id/tr684760721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása