HTML

kdanoblog

Friss topikok

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

disclaimer

Az oldal tartalma minden bizonnyal fikció. (Elvégre ki akarna matematikus lenni...)

Egy buszút haza

2012.03.29. 14:52 kdano

Történt egyszer, nem is olyan régen, egész pontosan múlt csütörtökön, hogy hazafelé indultam a 276E jelű busszal, méghozzá a(z első) Bártfai utcához (elvileg) 22:23-kor érkezővel. A 276E-ről tudni kell, hogy így esténként minden második busz a cinkotai garázsba megy, mivel ilyenkor jellemzően hazafelé hordja Rákoscsaba-Újtelep lakóit. Persze az nekem nem túl jó: ez a busz az Örsre ment.

Nem meglepő tehát, hogy az elég fura nevű „Diadal utca (Tura utca)” megállóban egyedül maradtam. Sőt, nem is lett volna semmi probléma, ha olyan helyen ülök, ahol lát engem a sofőr, de a Volvo busz második ajtaja mögötti belső ülésen sikerült jól elbújnom. Először az lett furcsa, hogy elhallgatott a megállókat bemondó hang, sőt a kijelzőn is 888-as járatnak tüntette fel magát a busz. Amikor pedig már a második megállóban nem álltunk meg a várakozóknak, leesett, hogy a garázsmeneteken szokott belülről ez látszani. Minden bizonnyal most sem azt mutatta kívül a busz kijelzője, hogy 276E, de hogy mit, azt nem tudom. Az itt már leesett, hogy a sofőr nyilván nem tudja, hogy utasa van, és egy kicsit aggódtam, hogy bemegy velem a garázsba, de gondoltam még azelőtt szólok neki.

Aztán nem ment be a garázsba, amitől kicsit megnyugodtam, de még kevésbé értettem a dolgot. De az igazán furcsa dolog két megállóval később történt, amikor a semmi közepén elhelyezkedő EGIS Gyógyszergyár nevű megállónál megállt, lekapcsolta a világítást az utastérben, és elindult kifelé a buszból. Na itt már odasétáltam hozzá, és megkérdeztem, hogy nem az Örsre megy-e, mire kicsit meglepődve visszafordult az ajtóból és mondta, hogy ja igen, csak gondolta bevárja a menetrendet. Mondtam, hogy nekem jó, csak nem értem, mért kapcsolta le a villanyt, mire azt válaszolta, hogy nem látta, hogy a buszon vagyok. De akkor már újra úton voltunk, gondolom zavarában inkább mégsem várt a menetrendre. Ami egyébként indokolt lett volna, minthogy praktikusan 60-nal mentünk (és a későbbiekben is), megállás nélkül. Illetve ezek után újra beüzemelte a kijelzőket, sőt két későbbi megállóban fel is vett még utasokat. De végülis engem nem különösebben zavart, tíz perccel menetrend előtt érkeztünk az Örsre.

Hogy miért állt meg, arról csak találgatni tudok. A menetrendben ugyan szerepel, hogy az Injekcióüzemnél várakozhat a busz a korán érkezést elkerülendő, de azt egyrészt inkább a buszgarázsnál szokták megejteni a sofőrök, másrészt ő egy megállóval később állt meg. Az én tippem az, hogy egy cigire akart megállni, csak úgy zavarba jött attól, hogy lebuktattam, hogy inkább ment tovább.

Egyébként szintén múlt héten fotóztam a metrón a következő figyelmeztetést. Biztos sokaknak feltűnt, gondolom évek óta kint van, de azért elég fura: vajon rájön-e a külföldiül beszélő turista, hogy miért hamburgerrel és fagyival szimbolizálják a szemetelést és a rongálást:

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://kdano.blog.hu/api/trackback/id/tr754348036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása